ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

اگر آب بود، شما هم شناگر قابلی بودی ...

گاهی نداشتن‌های افراد
از نخواستن نیست
از نتوانستن است ...

نظرات 3 + ارسال نظر
باشماق جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ http://bashmagh.blogsky.com

برگ برنده دست اونی است که نخواست ولی باو دادند

[ بدون نام ] جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ

یعنی هرکس خواست و بهش ندادن نمی تونسته داشته باشه؟؟!!
اصلا از کجا بفهمیم که نداشتنمون ماله نخواستن یا نتونستن؟؟؟

البته شما که معمولا جوابی به نظرات نمی دید. کلاستون بالاتر از اینه که جوابه افراد ناشناس رو بدید.

سلام دوست ناشناس!
نه ! شما گزاره ها رو اشتباه کلا متوجه شدید!
جریان همون گوشت و گربه است که چون دستش بهش نمی رسه می گه خودم نمی خواستم ...
حالا ماجرای آدمها هم گاهی اوقات همینه، به هزار و یک دلیل ممکنه نتونن کاری رو انجام بدن یا چیزی رو داشته باشند و بعد در توجیهش می گن خودم نخواستم ...

جواب دادن یا ندادن به کامنت ها هزار و یک دلیل داره که 1000 تاش به خود کامنت و فرد کامنت گذار ربط داره و یکیش هم کمبود وقته!

[ بدون نام ] جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

دست شما درد نکنه دیگه. حالا ما هزار تا مشکل داریم ؟؟!. باشه خوب. همه که تو سر ما میزنن. شما هم روی اون بقیه. ولی من عاشق نوشته های شمام وخیلی دوستشون دارم و بازم می ام می خونم وبازم کامنت میذارم.

سوء تفاهم نشه، من ابدا منظورم کامنت شما نبود، منظورم این بود که کامنتها غالبا طوری نیستند که نیاز به جواب دادن داشته باشند، نظرن دیگه! سوال نیستند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد