ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

ریز نوشت ...

این وبلاگ دفترچه ی خاطرات هیچ کداممان نیست !

غلط گیر!

"میری خودکار بیک میخری ۱۰۰ تومان، ولی لاک غلط گیر میخری ۸۰۰ تومان ... توی این زندگی حتی رو کاغذ هم اشتباه کنی، برات گرون تموم میشه ... پس خوب دقت کن"...!

رامک فدائیان


امشب آخرین فرصت خرید غلط گیره. جا نمونیم...


بعد نوشت

این مطلب برای من ایمیل شده بود. بی منبع.به اندازه وقتم سرچ کوتاهی کردم . ولی نیافتم.خوشبختانه امروز خواهر ایشان به وبلاگ آمدند وبه ما معرفیشان نمودند.

نظرات 4 + ارسال نظر
رامین سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://safarkarde.blogsky.com/

نگاه ریز شما ستودنی است..
سلام

علیک سلام
ممنون ولی این نگاه از آن من نیست. برایم ایمیل شده بود. بی منبع. لذت بردم. شما را هم شریک کردم

آرام سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://araamedel.blogfa.com

سلام
اشاره تکان دهنده ای بود.
من یه توصیه مکمل بدم: اگه از دیگران هم غلط گیر قرض گرفتین مهم نیست مهم اینه که امشب آخرین فرصت غلط گیریه! نخریم بذاریم کنار!
التماس دعا
عیدتون مبارک

هاه سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ http://webgardaan.mihanblog.com

عالی بود. لذت بردم

صدف چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ق.ظ

نت شوما، دزدیه! ببخشین اینقده صریح می گم... چون می بینم که دیگران از شوما تعریف کردن و شوما نگفتین که این نت خودتون نیس! این نت خواهر من رامک هستش و از تو گودر برداشته شده! و پیشنهادم اینه که یا نتتون رو پاک کنین، یا اسم نویسنده رو که خواهر من باشه - رامک فدائیان- زیرش بیارین یا متاسفانه من به پلیس سایت گزارش می دم و وبلاگتون دچار مشکل می شه
انتخاب با شوماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد